Almanya Sohbet sizlere en iyi crm yazılımları hakkında data vercek.

Büyük kuruluşlar senelerdir CRM (alan kişi ilişkileri yönetimi) yazılımına güveniyorlar. Bu tür yazılımlar, müşterilerle iletişimi seyretme sürecini basitleştirir, müşteriye dönük çalışanlarınıza ve satış gücünüze işlerini mümkün olduğunca başarıya ulaşmış bir halde yapmak için gerekseme duydukları detayları verir.

CRM, mevcut istemcileri yönetmenize ve yeni istemcilerle ilişkiler oluşturmanıza ve geliştirmenize destek olan bir kontakt yönetimi çözümüdür. CRM yazılımında bulabileceğiniz bazı özellikler şunlardır:

  • Yeni satış fırsatları oluşturma
  • Satış adaylarını yönetme
  • Mevcut istemcilerle iletişimi günlüğe kaydetme
  • Müşterilerin cevap verme becerilerini seyretme
  • Pazarlama kampanyaları oluşturma ve yönetme
  • Toplumsal medya kişilerini yönetme

Birkaç yıl ilkin, CRM yazılımı o denli pahalı ve karmaşıktı ki, yalnız en büyük kuruluşlar bunu kullanabilirdi. Bulut tabanlı yazılım aboneliklerinin ortaya çıkmasıyla CRM yazılımına artık her büyüklükteki müessese ve işletme için oldukca daha erişilebilir. CRM kullanmaya hazırsanız, en iyi altı CRM yazılım paketinin bir listesini hazırladık.

CRM Yazılımına Yatırım Yapmak Mantıklı Olduğunda

Son birkaç yıl içinde CRM yazılımında, daha ufak kuruluşlar için daha erişilebilir olmasını elde eden bazı değişikliklere karşın, gene de potansiyel olarak ufak bir müessese için mühim bir harcamadır. CRM yazılımını kullanmaya hazır olup olmadığınızı belirlemenize destek olacak bazı fikirler.

  • İş planı: İşletmenizin dolambaçlı bulunduğunu düşünüyor musunuz? Bir ihtimal gelişme için bazı hedefleriniz var, sadece onlara iyi mi ulaşacağınızdan güvenli değilsiniz. CRM yazılımı bu sorunlarda size destek olabilir.
  • Satın alan hizmetleri: Satın alan hizmetlerinizle boğuşuyor benzer biçimde hissediyorsanız, bunun sebebi mevcut ve potansiyel müşterilerinizle olan etkileşimlerinizi doğru bir halde izleyememeniz olabilir. CRM yazılımı, alan kişi kişilerinizi seyretmek için onlara uygun düzeyde dikkat vermenizi elde eden birkaç vasıta ihtiva eder.
  • Çalışanların istekliliği: CRM yazılımınızdan en iyi şekilde yararlanmak için çalışanlarınızın iyi mi kullanılacağını öğrenmek ve veri girmeye istekli olmak için vakit harcanması gerekir. Çalışanlar mevcut sisteminizle alan kişi etkileşimlerini takip etmekte zorlanıyorsa ve bu da onlara başarı ve komisyon kazandırıyorsa, CRM paketini denemeye daha açık olacaklardır.
  • Büyümeyi yönetme: Kuruluşunuzun gelişigüzel büyüdüğünü fark ederseniz, CRM yazılımını tanıtmak büyümeyi daha sıhhatli bir halde yönetmenize destek olabilir. Gelişme faydalıdır, sadece muntazam bir halde yönetmezseniz, müşterileri yabancılaştırarak uzun solukta kuruluşa daha çok zarar verebilirsiniz.
  • Mobil gereksinimler: Kuruluşunuzun üyeleri, ofis haricinde satış görüşmeleri esnasında mobil cihazları kullanmaya çalışırken, buluttan çalışan CRM yazılımı kıymetli bir vasıta olabilir. Satış görevlileri, ofiste bulunan el yazısı notlara güvenmek yerine, bulut tabanlı bir CRM aracıyla herhangi bir cihazdan istedikleri verilere erişebilirler.

# 1 – Salesforce İncelemesi – Sizinle Büyüyecek En İyi CRM

Salesforce markası, CRM yazılımı dünyasında kuvvetli bir markadır ve aslen faturalandırmasına uygundur. Bu yazılım, neredeyse her boyutta iş için çalışır ve onu iyi mi seçeceğiniz mevzusunda oldukca yönlülük sunar.

Ek olarak, müessese büyüdükçe, gerektiği benzer biçimde özellikler ilave ederek Salesforce’u iyi mi kullandığını da ölçeklendirebilir. En düşük fiyatlı seçenekler ufak kuruluşlar için iyi çalışır ve yazılım, daha yüksek fiyatlı katmanlara ihtiyacınız olduğunda daha çok özellik eklemenizi sağlar.

Daha yüksek fiyatlı katmanlarında Salesforce, CRM’lerin çoğundan daha çok özelliğe haizdir, bu da onu daha büyük kuruluşlar için iyi bir seçim haline getirir. Bununla beraber, bu özelliklerin tümü, bilhassa teknik desteğe adanmış bir şahıs olmayan bazı ufak işletmeleri bunaltabilir, bu yüzden daha düşük fiyatlı katmanlara bağlı kalmak isteyebilirler.

Artıları

  • Birden oldukca müessese için oldukca yönlü yazılım
  • Detaylı proje yönetimi özellikleri sunar
  • Birçok üçüncü taraf uygulaması direkt Salesforce ile çalışır
  • Birden fazla özelleştirme seçeneği

Eksileri

  • Fiyatlandırma katmanları öteki bazı CRM’lerden daha yüksektir
  • Hususi bir yerinde teknik destek mensubu gerektirebilir

Fiyatlandırma

  • Lightning Essentials, 25 $ (kullanıcı başına aylık)
  • Yıldırım Ustalaşmış, 75 $
  • Yıldırım İşletmesi, 150 $
  • Yıldırım Sınırsız, 300 $

# 2 – Zoho CRM İncelemesi – KOBİ’ler İçin En İyi CRM

Ufak ve orta ölçekli işletmeler, bulut tabanlı CRM’lerin en büyük faydalanıcılarından bazılarıdır. Zoho CRM, tanıtımından bu yana piyasanın KOBİ alanına odaklandı ve bu da öteki CRM’lere nazaran birazcık avantaj sağlamış oldu.

Zoho’nun kullanımı son aşama kolaydır, bu da CRM yazılımını çalıştırmaya adanmış bir kişiye haiz olamayabilecek bir KOBİ için mükemmeldir. Arayüzü, en mühim özelliklerin tümünü ana ekrana yerleştirerek kullananların derhal içeri girmesini ve gerekseme duydukları verileri bulmasını sağlar.

Parasız ve en temel sürümler son aşama sınırı olan olmasına karşın, fiyatlandırma noktaları Zoho ile makul. Satın alan hizmetlerine başvurmanız gerekirse, sonuçlar aramadan telefona kadar tutarlı olmadığından bazı sorunlarınız olabilir.

Artıları

  • Kullanmaya adım atmak oldukca azca vakit alıyor
  • Birden fazla işletmenin gereksinimlerini karşılamak için son aşama esnek
  • Yararlı mobil uygulama arayüzü
  • Başlangıçta ufak işletmeler düşünülerek tasarlanmıştır

Eksileri

  • Parasız ve düşük fiyatlı sürümler son aşama sınırlıdır
  • Satın alan hizmetleri performansı daha iyi olabilir

Fiyatlandırma

  • Parasız sürüm
  • Standart, 12 $ – 18 $ (kullanıcı başına aylık)
  • Ustalaşmış, 20 $ – 30 $
  • Kurumsal, 35 $ – 45 $
  • Nihai, 100 $

# 3 – Insightly Review – Projeleri Yönetmek İçin En İyi CRM

Kuruluşunuz satış projelerini görevde tutmakta zorlanıyorsa, Insightly’nin bu alanda destek olacak bazı etkisi altına alan araçları vardır. Bu şekilde projeleri yürüten belirli bir kişiniz yoksa, Insightly’nin özellikleri KOBİ’nize verimlilikte büyük bir artış elde edecektir.

Makul fiyat noktaları göz önüne alındığında, özelleştirme özellikleri etkisi altına alan. Yönetici, çalışanların yalnızca işlerini yapmak için hakikaten gerekseme duydukları alanları görebilmelerini ve düzenleyebilmelerini elde eden birden oldukca izin düzeyi ayarlayabilir.

Insightly, yeni ihtimaller içinde satış yaratma benzer biçimde oldukca sayıda otomatik araca haizdir. Bununla beraber, bu otomatik araçlardan bazıları sığdır, kısaca belirli bir alanda gelişmiş gereksinimleri olan bir organizasyona destek olmak için kafi derinliğe gitmezler.

Artıları

  • Muhteşem proje yönetimi özellikleri
  • Basitlik için çoklu otomatik araçlar
  • Ihtimaller içinde satışları ve istemcileri tamamen ayrı meblağ
  • Raporlama özelliklerinin kullanımı ve anlaşılması kolaydır

Eksileri

  • Birçok özellik, sadece bazıları kafi derinliğe gitmiyor
  • Arayüz verimli çalışmak için birazcık emek verme gerektirir

Fiyatlandırma

  • Parasız sürüm
  • Artı, 29 ABD doları (kullanıcı başına aylık)
  • Ustalaşmış, 49 $
  • Kurumsal, 99 $

# 4 – Hubspot İncelemesi – En İyi Parasız CRM Yazılım Sürümü

Bir çok CRM yazılım paketinde – aslen, dünyadaki bir çok şeyle – mükemmel sürümler mükemmel görünüyor, sadece çoğu zaman işi yapmıyorlar. Hubspot’un CRM kuralı için bir istisnadır. 

Oldukça sayıda ufak müessese, bağımsız yüklenici ve KOBİ, Hubspot CRM parasız sürümünü kullanabilir ve beklenenden oldukca daha iyi bir başarı elde edebilir. 

Yazılımın hem parasız hem de ücretli sürümlerinin kullanımı son aşama kolaydır, bu da muhtemelen teknik destek için hususi bir kişiye haiz olmayan ufak bir grup için idealdir.

Hubspot’un ana odak alanı satış ve pazarlama projelerini ve potansiyel müşterileri izlemeyi ihtiva eder ve parasız sürümü bu alanlardaki temelleri vurur. Kuruluşunuz yeterince büyürse, daha kuvvetli ücretli sürümlere geçebilirsiniz, sadece bu katmanlar Hubspot’ta acayip bir halde yapılandırılarak müşteriler içinde birazcık kargaşalık yaratır.

Artıları

  • Şaşırtıcı derecede yararlı parasız sürüm
  • Süratli ve kolay çalışır
  • Çeşitli sürümleri olan kullanıcılar için sınır yoktur
  • Hem KOBİ’ler hem de özgür çalışan bağımsız yükleniciler için iyi çalışır

Eksileri

  • Ücretli sürümlerin acayip bir halde karmaşık fiyatlandırma katmanları ve kullanım sınırları vardır
  • Satın alan hizmetleri ve teknik destek başarıya ulaştı

Fiyatlandırma

  • Parasız sürüm
  • Değişik kullanıcı limitleri ve fiyatlandırma katmanları aylık 50 ila 3,200 ABD doları olan pazarlama, hizmet ve satış sürümleri

# 5 – Freshsales İncelemesi – Kullanım Kolaylığı İçin En İyi CRM

Freshsales, kurulum ya da keskin bir öğrenme eğrisi çevresinde uğraşmak istemeyen ufak kuruluşlar için oluşturulan bir CRM arayüzü sunar. Bu CRM üstünde, bilhassa parasız yada düşük fiyatlı sürümlerde, hiçbir vakit çalışmayacaksınız.

Freshsales, satış projeleri oluştururken ekibinizdeki öteki kişilerle daha etkili kontakt kurmanıza destek sağlar. Bu, yöneticilerin satış görevlilerinin uygun adımları izlediğinden güvenli olmak için e-posta mesajlarını izlemesine olanak tanımış olduğu için deneyimsiz satış elemanlarına haiz kuruluşlar için kuvvetli bir CRM’dir. Hatta tüm satış görüşmelerinizin kaydedilmesini sağlayabilirsiniz.

Freshsales’in en zayıf alanları, yeni satış fırsatlarının izlenmesini ve pazarlama projelerinin geliştirilmesini ve yönetilmesini ihtiva eder.

Artıları

  • Oldukça kuvvetli mobil uygulama
  • Gelişmiş telefon görüşmesi yönetimi özellikleri ihtiva eder
  • Yeni başlayanlar için bile son aşama kolay kullanım
  • Daha kolay kurum içi ortaklık ve kontakt için yöneticinin kullanıcıları ekiplere yerleştirmesine izin verir

Eksileri

  • Proje yönetimi açısından diğerlerini geciktirir
  • Yeni ihtimaller içinde satışları seyretmek için daha iyi özellikler kullanabilir

Fiyatlandırma

  • Parasız sürüm
  • Blossom, 12 $ – 19 $ (kullanıcı başına aylık)
  • Bahçe, 25 $ – 35 $
  • Emlak, 49 $ – 65 $
  • Orman, 79 $

# 6 – Çevik İnceleme – Toplumsal Medya Yönetimi İçin En İyi CRM

Nimble, bilhassa müşterilerle iletişimde olmak suretiyle toplumsal medya varlıklarını çoğaltması ihtiyaç duyulan KOBİ’ler için toplumsal medya kanallarına odaklanan en kuvvetli CRM’lerden biridir. Bu toplumsal medya hitleri yardımıyla extra satış fırsatları da oluşturabileceksiniz. 

Nimble ile arayüzün kullanımı son aşama kolaydır ve kuruluşunuzun süratli bir halde kurulmasını sağlar. Toplumsal medyada gücü olan bir CRM’den beklediğiniz benzer biçimde, Nimble’ın mobil platformunun kullanımı kolaydır ve size oldukca çeşitli cihazlarda kuvvetli araçlar sunar.

Nimble’ın en büyük zayıflığı proje yönetimi özelliklerinde var. Mesela, Nimble ile satış üyeleri içinde şirket içinde ortaklık yapmak diğerlerine nazaran birazcık daha zor. Sadece kullanıcı başına düşük fiyatı, proje yönetimine odaklanması gerekmeyen KOBİ’ler için oldukça etkileyicidir.

Artıları

  • Toplumsal medya varlığınızı yönetmenize destek sağlar
  • Kuvvetli mobil uygulama
  • İyi ihtimaller içinde satış yönetimi özellikleri sunar
  • Arayüzün kullanımı ve anlaşılması kolaydır

Eksileri

  • Satın alan hizmetleri ile ilgili bazı problemler
  • Proje yönetiminde size destek olmaya çalışıyor

Fiyatlandırma

  • 19 $ – 25 $ (bireysel ödeme yükseltmeleri bulunan kullanıcı başına aylık)

En İyi CRM Yazılımını Seçme Metodolojisi

CRM yazılım paketlerinin bir çok benzer türde hizmetler ve faydalar sağlamasına karşın, birazcık ayrıntıya inerken mühim farklılıklar bulacaksınız. 

Kuruluşunuzun gereksinimlerini karşılayacak bir tür CRM yazılımı bulmak için en iyi tavsiye, yazılımı iyi mi kullanacağınıza odaklanmaktır. Rakipleriniz için son aşama yaşamsal olan bir özellik işletmeniz için geçerli olmayabilir. Bunu göz önünde bulundurarak, en iyi CRM yazılımı seçimlerimizde vurguladığımız bazı özellikler.

Maliyet

CRM yazılım paketlerinin bir çok için, kullanıcı başına aylık belirli bir ücret ödersiniz. Bundan dolayı, kuruluşunuzun hangi üyelerinin yazılıma erişmesi icap ettiğini dikkatlice düşünmek isteyeceksiniz. Kuruluşunuzdaki tüm insanoğlu için CRM yazılım abonelikleri satın alıyorsanız, aslen bunların yalnız yarısının bunu kullanımı gerektiğinde mühim bir para kaybıdır.

CRM yazılımıyla bekleyebileceğiniz kullanıcı başına aylık bazı ortak fiyat noktaları şunlardır:

25 dolardan azca

Bu ucuz paketler ufak kuruluşlar için üretilmiştir. Yazılımı bu fiyat aralığında oluşturmak ve yönetmek için muhtemelen hususi bir teknik kişiye ihtiyacınız olmayacaktır, ki bu kullanışlı bir işlemdir. 

Sadece, bu CRM’lerin saklayabilecekleri sınırı olan sayıda kayıt ve öteki sınırlamalar vardır. Yazılımı özelleştirmek bu fiyat noktasında birazcık acı çekiyor.

Averaj aralık (25 $ – 75 $)

Ufak ve orta ölçekli işletmeler çoğu zaman bu fiyat aralığında CRM yazılımından yararlanır. Bulut tabanlı CRM yazılım paketlerinin büyük çoğunluğunun orta aralıklı fiyatlandırmaya haiz birden fazla sürümü vardır, bu yüzden planlanan bütçeniz bu aralığa uyuyorsa, birkaç seçeneğiniz olacaktır. 

Özelleştirme, bu fiyat aralığındaki yazılımlar için mühim bir bileşendir, şundan dolayı KOBİ’lerin çoğu zaman belirli kullanım durumlarına uyması için bazı ayarlamalar yapması gerekir. 

Bu fiyat aralığındaki en büyük dezavantaj, depolayabileceğiniz kayıt sayısındaki sınırlamalar ve genel kapsamlı özellikler bulma mevzusundaki sınırlamalardır. 

75 dolardan fazla

Bazı CRM yazılımları kullanıcı başına aylık birkaç yüz dolara mal olabilir. Bu tür yazılımlar çoğu zaman büyük kuruluşların gereksinimlerini karşılamak için kurulumdan ilkin mühim seviyede özelleştirme gerektirir.

Bu fiyat aralığındaki CRM yazılımının bir e-ticaret bileşeni bile olabilir. Dolayısıyla, ürünleri çevrimiçi olarak satabilmesi ihtiyaç duyulan KOBİ’lerin bu fiyat aralığında bir CRM’ye geçmeleri gerekebilir.

Bir çok vakit, daha düşük fiyatlandırma katmanlarındaki CRM’lerin yalnızca bir bulut depolama seçeneği vardır. Kayıtlarınızı bulut yerine güvenlik amacıyla bulunduğunuz yerde depolamanız gerekiyorsa, tek seçenek yüksek fiyatlı bir CRM yazılım paketi olabilir.

Parasız tecrübe etme

Bir çok CRM yazılım paketi, bilhassa de KOBİ’ler için, çoğu zaman 14 ila 30 gün içinde parasız bir tecrübe etme süresine haiz olacaktır. Bu, yazılımın arayüzünü kontrol etmenin yararlı bir yoludur, sadece yazılımın parasız tecrübe etme süresiyle günlük olarak iyi mi çalışacağına dair gerçek bir his kazanmak zor olabilir.

Oldukça azca sayıda CRM, sınırsız olarak kullanabileceğiniz tamamen parasız bir sürüme haizdir. Sadece bu sürümlerin mühim sınırlamaları olacaktır.

Arayüz

Bazı CRM yazılım paketleri, çalışanların yazılımı kullanma mevzusunda istekli olabilecekleri vakit, kullanımı kolay bir arayüz sunar. Veri girmek ve netice almak oldukca karmaşıksa, çalışanların CRM’yi kullanma olasılığı düşüktür. 

Bir web tarayıcısı, akıllı telefon, tablet yada başka bir aygıt olsun, CRM’ye erişeceğiniz her cihazdaki arayüzü devamlı deneyin. Bazı CRM’lerin bir web tarayıcısında oldukça rahat bir arayüzü olabilir, sadece mobil sürüm bir karışıklıktır.

Pazarlama araçları

Kuruluşunuz hem yeni hem de mevcut müşterilere pazarlama yapmakta zorlanıyorsa, pazarlama fikirleri ve yönetimi açısından en iyi CRM yazılım paketini arayın. Bu araçlar, e-posta pazarlamasını, toplumsal medya mesajlarını ve pazarlama kampanyalarının oluşturulmasını içerebilir. 

İlerleme raporları

CRM yazılımını kullanırken satış kampanyalarınızın ilerlemesini görmek, e-tablolardaki rahat metin, grafik, grafik yada verilerden oluşan özelleştirilebilir raporlar içerdiğinden daha kolay hale gelir. 

Satış ilanları

Herhangi bir işletme için satış fırsatları oluşturmak ve bu satış fırsatlarından en iyi şekilde yararlanmak son aşama önemlidir. CRM’ler, satış e-postaları benzer biçimde otomatik kontakt noktalarını kullanarak yada ihtimaller içinde satışlarla direkt kontakt kurma yollarını kullanarak satış adaylarınızı yönetmenize destek sağlar.

ERP Vs. CRM

Bazı ERP (kurumsal kaynak planlaması) yazılım paketlerinin CRM’lerde bulunan tüm özellikleri içereceğini anlayın. Öteki ERP’ler yalnızca bir yada iki özelliğe haiz CRM’lerle çakışabilir. ERP’yi kurum için muhasebe ve insan kaynakları da dahil olmak suretiyle operasyonların şirket içi yönetimine odaklanırken, CRM’ler alan kişi ve alan kişi yönetimine odaklanmış olarak düşünebilirsiniz.

Bundan dolayı, bazı kuruluşların hem bir ERP’ye hem de CRM’ye ihtiyacı olurken, ötekiler yalnız bir ERP ile hayatta kalabilir.

Mükemmel Bir CRM Yazılım Paketinin Çalıştırılması

Netice olarak, müşteriler ve müşterilerle olan ilişkilerinizi yönetmek, kuruluşunuzun can damarıdır. Müşterilere sunabileceğiniz en iyi hizmetlere haiz olabilirsiniz, sadece onlarla bağlantı kuramazsanız başarıya ulaşmış olmazsınız.

Evet, CRM yazılım araçlarına haiz olmanın bir harcaması vardır. Sadece, müşterilerle ilişkileri yönetme ve kaydettiğiniz ilerlemeyi seyretme kabiliyetinizi basitleştiren her şey, yeni müşteriler bulmak ve kuruluşu büyütmek için kaynaklarınızı özgür bırakacaktır.

Bulut sebebiyle bu gün CRM alanında oldukca daha çok seçenek mevcut olduğundan, şimdi kuruluşunuzda CRM uygulama seçeneklerinizi keşfetmek için muhteşem bir vakit. Almanya Chat‘ı sabırla okudunuz için teşekkürler.

En İyi CRM Yazılımı
Etiketlendi:             

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir