Bütçe optimizasyonunu kampanya yapmak için birçok artıları var, sadece eksileri de var. Harekete karşı değilim, fakat bir seçenek değil, bir seçenek olmasını yeğlerim. Her iki durumda da, Feysbuk’ta reklam yayınlıyorsanız, Almanya sohbet ne benzer biçimde yararlar ve ne dezavantajlar bekleyebilirsiniz bilmeniz gerekir. İşte buradalar.

Almanya sohbet artıları

Kampanya bütçe optimizasyonu yada almanya chat, reklamverenlerin reklam harcamalarını ve günlük bütçeleri kampanya düzeyinde yönetmesine olanak tanır. Birçok çömez kullanıcı için, bu o denli mühim görünmeyebilir, sadece pratikte öyleki. Bütçeyi kampanya düzeyinde denetim ettiğinizde, hangi kitlelerin (reklam kümelerinin) harcamanın daha yüksek bir yüzdesini alacağına karar vermek için tuşları Feysbuk’un algoritmasına teslim edersiniz. Ben şahsen bu stratejinin kurşun hacminin hacmi kadar düştüğünü gördüm ve maliyetler düştü.

İşletmeye, dönüşüm eylemine yada yalnızca genel kampanya hedefine bağlı olarak, sohbet son aşama etkili olabilir. Şu sebeple Feysbuk’un makine öğrenimi ve algoritmaları oldukça iyi – bu yazıda olmadıklarını iddia etmiyorum. Bununla beraber, kimi zaman bir işletmenin hususi hedeflerine yarar sağlayacak kimi zaman sezgisel kararlar vermek için yılların deneyimine haiz özgür düşünen bir varlık olmaktan fazlaca uzaktırlar.

Almanya Chat eksileri

Daha fazla kontrole haiz olmak istediğinizde yada gereksinim duyduğunuzda problemler ortaya çıkmaya adım atar . Bilhassa bir alan kişi için dönüşüm hunisi dönüşüm oranlarına fazlaca odaklandık. Mevcut kitle optimizasyonu yöntemi, (pazarlama nitelikli potansiyel alan kişi) ile (satış fırsatı) dönüşüm oranını gözlemlemektir. Bir reklam kümesi düşük bir maliyetle yüksek oranda potansiyel alan kişi sağlıyorsa, sadece bu ihtimaller içinde satışlar fırsata dönüşmüyorsa, öteki reklam kümelerinden daha yüksek kaliteli ihtimaller içinde satışları tercih edeceğiz.

İzleyiciler arasındaki tutarsızlık da asla% 100 siyah beyaz değildir. Bazı reklam kümelerinde almanya sohbet odaları bir yüzde noktası farkının yalnızca bir yüzde noktası yada kesri olabilir. Açıkça karşıt argüman, reklam kümesi dönüşüm etkinliği optimizasyonunu “fırsatlara” ayarlamak olacaktır. Sadece:

  1. Feysbuk potansiyel reklamlarını kullanırken bu mümkün değildir .
  2. Devamlı genel ihtimaller içinde satışlardan daha azca fırsat olacaktır. Oldukça daha azca gerçekleşen etkinliği optimize etmek, reklam sunumunuz için zararı olan olacaktır.
  3. İyi bir reklam deneyimi olan hepimiz, platformdaki dönüşüm hunisi ölçümlerini optimize etmenin kışın türkiyeyi salgın etmeye çalışmak bulunduğunu biliyor.

Mecburi kampanya bütçesi optimizasyonu sizin için ne anlama geliyor?

Bana sohbet’in Şubat 2020’nin sonlarında tüm reklamverenler için mecburi olacağı söylendi, bu yüzden hesaplarınızı etkilemediyse yakında gelecek. Hesaplarınızı şimdi yapmaya adım atmak için bilmeniz gerekenler şunlardır.

Reklam Kümesi Sınırları: Reklam kümelerinize harcama sınırları koyabilirsiniz. Bu, bir reklam kümesinin günlük harcamanın % 90’ını aldığını fark ederseniz ve bunu diğerlerine yaymak istiyorsanız, bazı kontrolleri geri almanızı sağlar . Bu kesinlikle ideal değil, kesinlikle bir seçenek.

Almanya Sohbet Reklam Bütçesi
Etiketlendi:     

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir